Tack & kram till er alla!

Som jag skrev igår så var det en dag som bara kändes förjäklig. Men idag är det mycket bättre. Man måste få ha dagar då allt bara rinner av en. Jag kände mig ledsen, arg & besviken. På allt och alla. Det var många olika saker & personer inblandade. Ni vet man går och biter sig i tungan, vill inte säga något för då kan man såra. Men jag kan oxå bli sårad & ledsen. Man går och ältar saker som man sedan blir besviken på. Men som sagt var idag mår jag bättre och jag vill bara säga:
-TACK, mina vänner! Ni är helt underbara.
Jag fick båda sms & kommentarer som värmde upp hela mig efter mitt inlägg igår. Vilken tur att jag har så många fina vänner runt mig, ni betyder enormt mycket. Tack för att ni finns!

Henke ville bjuda på lunch idag, tusen tack!
Per & Marika var oxå med. Och hon är ju värdens gulligaste. Hon hade köpt en liten present till mig pga av att hon visste att jag var ledsen och inte mådde så bra igår. Kan man bli annat en glad? Tusen tack, Marika! Bet mig i tungan för att inte tårarna skulle komma igen. Det kom nog många igår. Fick jättefina glasunderlägg till jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0