Möte hela dagen , suck!

Idag har jag varit i Piteå på möte hela dagen. Men det var det värt för jag vet att det kommer att ge många affärer tillbaka. Jag älskar verkligen mitt jobb när jag känner att fan vad vi är bra. Och det är inte bara jag, det är hela personal styrkan som är bra. Och jag skulle verkligen vilja ge dom så mycket tillbaka men det finns tyvärr hinder ivägen. Men jag hoppas att dom känner det iallafall, att vi är bäst! Det blev mycket skryt om Aurum nu men vi är ju bäst (fniss) iallfall om vi får säga det själva hihihi För det tycker väl även ni? Att vi är bäst!

Men mina tankar och funderingar har även idag gått till min älskade bror som tyvärr inte mår så bra just nu. OM du ändå inte var så långt bort och jag kunde få vara en hjälpande hand. Men tyvärr......men 80 mil är väldigt långt. Jag skulle vilja vara en syster som finns vid hans sida när det är som svårast. Han har hjälp mig igenom så mycket och jag hoppas att jag kan hjälpa honom oxå. Denna cancer! Man önskar att forskningen gick ännu fortare framåt.

Kommentarer
Postat av: mamma

ja när man har han så långt borta kan man bara tänka på han hela tiden,lessen är man ochså det bara sprutar tårar,kram

2009-10-21 @ 22:23:40
Postat av: Marika

Häktisk vecka för dig vännen! Ta hand om dig, lova det! Ja, 80 mil är en låååång väg emellan er, suck!

Förstår att det känns otroligt jobbigt med det avståndet när man helst av allt vill vara så nära som möjligt, snyft! Kram på dig!

/ Marre.

2009-10-21 @ 22:26:41
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Måste vara jättejobbigt med det avståndet när man bara vill vara nära, finnas där och bara rå om den man älskar. Ta hand om dig. Kram

2009-10-22 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0