Måndag och överraskningsdag nr 1

Jag sa ju till barnen igår att dom skulle få en överrasknings tripp.
Vi vaknade utvilade och pigga åt frukost och gjorde en liten välkomst lapp till Henke som han skulle få läsa när han kom hem. Sedan började vi att rulla mot:

Nordpoolen barnen plaskade och hadde verkligen jätteroligt. Det bästa var att det inte var så mycket folk fastänn barnen ha lov. Varför satsade dom inte på ett äventyrsbad på Edda?

Sedan åkte vi till Elite Stadshotell i Luleå där vi ska njuta av nattens sömn och en god hotellfrukost. Checkade in och ställde bilen i garaget för att sedan hinna med lite shopping & fika i Luleå centrum.

Hungrig blir man och jag försökte övertala barnen att vi skulle äta på en kinarestaurang, men jag blev nedröstad dom ville äta på Max, hm.

Mätta på shopping och hamburgare gick vi till filmstaden och inhandlade lite popcorn och godis för att kunna frossa till filmen:


Efter bion gick vi en 10 minuters promenad tillbaka till hotellet.

Barnen trötta och nöjda i vårt fina och STORA hotellrum. Kan varmt rekomenderar detta hotell.
Man behöver INTE går på tå (fniss)
Kim & Alexandra har varsin 120 cm säng.

Så jag kan bara säga att vi har ahft en toppen dag tillsammmans. Alla har verkligen varit på toppen humör och goa mot varandra. Så jag lovar, detta kommer vi att göra om.
Nä, nu ska vi ta och krypa till sängs och ladda för dagen imorgon som även den innehåller överraskningar & äventyr. Sedan när jag kommer hem så väntar juntabrudarna på att få middag hemma hos mig. Tack Henke för att du gör juntamiddagen till oss. Älskar & saknar dig, puss!


Kommentarer
Postat av: Marika

Ni verkar ha haft en RIKTIG toppendag tillsammans!

Det var ni värda! Önskar att man själv kunnat vara ledig med sina barn, snyft!

Ha en bra dag i morgon oxå!

Kram kram

2009-10-26 @ 22:24:19
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oj vilken toppen MAMMA du är... ni verkar ha haft en super härlig dag dag, & jag antar att ungarna är supernöjda... ha forsatt trevligt på eran tripp & duuu.... lova att köra försiktigt hem :)

Kramizar till er alla

2009-10-26 @ 23:00:51
Postat av: Therese

Så mysigt ni verkar ha haft. Var säkert jätteuppskattat av barnen att du hittade på det här. Kram

2009-10-27 @ 19:58:19
Postat av: mamma

det är inte alla mammor som alltid kan vara lediga när barnen är det,och ha råd att lyxa som ni kram på er

2009-10-27 @ 22:25:40
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0