Lucas 5 månader.

Fattar ni vad tiden går fort när man tänker efter. Igår blev Lucas 5 månader! Och vet ni vad han nu kan? Han kan sitta helt själv, stor killen. Nu är det bara masa och gå som fattas men det smäller ju bara till så kan han ju det oxå.
Iallafall så var det ju presentdax, vad annars. Veronica säger att vi får skylla oss själva att vi skämmer bort honom med presenter. Men det är ju klart att man ska ha månadspresenter fram till 1 årsdagen. Fattas ju bara annat. Det har mina barn oxå fått. Och är man gudbarn så är det ju ingen skillnad. Och det är ju kul att skämma bort.

Men han är ju för rolig denna lilla filur. Han har börjat med att "busa" eller vad det ska föreställa direkt jag tar i honom. Man blir nästan rädd för han (fniss) Tydligen så är det bara mot mig?!?



Kommentarer
Postat av: Linda

Han är för söt den där lille filuren! Jag gillar lillkillens "gripteknik" med sina tår på den första bilden =) Charmigt till tusen...

2009-10-31 @ 11:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0