Lördag med mycket på schemat

Vaknar och ser att marken är tänkt med snö, härligt och vackert. Vi äter en god frukost och Henke bjuder mig på morgonkaffet, underbart. Kan dagen börja bättre? Sedan åker vi in till stan för att göra lite shopping och sedan äta lunch/kaffe med Per & Marika. Det slutar sedan med att jag & Marika gör staden medans våra karlar går och gör sina ärenden.

Shoppade kuddar, filtar, gardiner, handdukar, badlakan i lila som ny färg istället för orange.
Men det blev inte så stor hit varken hos karl eller barn. Dom bara tittade på mig (fniss)
- Tyckte det var bättre med orange.
-Suck!! Nu har jag svårt att bestämma hur jag ska göra orange eller lila?


Men dagen slutar inte med detta utan fortsätter med både AIK-match uppe på ladan och höstfest. Det är våra vänner Per & Marina som har bjudit in till höstfesten och bjuder både på mat & dryck. Och inte nog med det, det var Marina som bjöd mig på hockeyn oxå. Man kan inte annat än tacka för en super trevlig kväll. Jag har sagt det förr men säger det igen. NI ÄR JU HELT UNDERBARA. Och tusen tack för allt igår.

Det fina värdparet för Höstfesten Marina & Per.
Meningen med festen var  ju att få upp försäljningen på ölen Goldbar.

Marina och jag fick äran att stå med konferenciern Anna Lafvas innan festen drog igång

Ni har väl alla provat Goldbar?  Vem vill vara med i dragkamp?

Killarna ville gärna vara med, och drog allt var dom orkade.
Fina vinster väntade.

Och så här glad blir man när man har vunnit, vann dock ej dragkampen men på sin lott.
Diggar verkligen Kenneth som inte tvekar att komma, 73 år och sådan festprisse.

Emil Burén och Henke satt och pratade, ja dom skålade oxå.

Marina var go och glad.

Vi hade en jätte trevlig kväll. Än en gång tack för inbjudan.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det vart som en ganska trevlig lördag för er... shopping, träffa vänner, hockeyn som blev en kanon match & sen fest på det, låter som en super dag :)

Det där med färger är svårt, man kan få besluts ångest både en & fler gånger, det blir nog bra vad du en väljer gumman. Vi ses inte på bion ikväll för vi ska se filmen här i Hamn. Ha en trevlig kväll

Kramiz

2009-10-25 @ 14:36:01
Postat av: Mia

Lila=)

2009-10-26 @ 05:23:26
Postat av: Lisette

Ni ser ut att ha kul!

Fina bilder!

2009-10-30 @ 20:10:02
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0