Livet är fyllt med överraskningar.

Har varit och firat Veronica idag. Fick då öven passa på att snusa på Lucas litegrann inna han skulle göra en liten tupplur. Det blev ett snabbfika för vi skulle entligen komma oss iväg och se: Flickan som lekte med elden tillsammans med Per & Marika. Jag och även de andra tyckte den var bra.

När vi kom hem från bion så kunde jag inte hålla mig för barnen längre:
-Imorgon ska vi göra något kul. En överraskning. Så hjälp till med middag & dukning så skall ni få veta mer.
Ni kan ju själva tänka er vilka hjälpsamma barn vi fick. Jag han inte göra något föränn allt var klart med dukning, sallad och tända ljus.
-Okej, ni skall packa badkläder, underkläder, sockar, badlakan och tandborste.
Det dom vet är att vi ska till Luleå, men inget mer. Resten får dom & ni veta imorgon. Dom har ävewn fått en ledtråd: Nordpoolen?!?

Jag älskar verkligen överraskninger, både att ge och att få (fniss)



Kommentarer
Postat av: Marika

Ha det så skönt och kör försiktigt!

Håller med att det är skoj att ge överaskningar och att få en del är inte heller så fel:)

Kram

2009-10-26 @ 06:59:14
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0