Hockey med middag

Bbrrr, är det bara jag som tycker att det är kallt? Tror inte det? Men den första kylan som kommer är ju alltid värst. Det är på denna del av året man önskar att man bodde på varmare breddgrader.

Men vad gör kylan ute när man har goa vänner inne?

Vi bjöd över oss själva till Per & Marika på hockeykväll. Och vad passar inte bättre då än att bjuda dom på Lasange alá Henke. Så när vi kom hem från jobbet hackade jag salladen, Henke gjorde maten. In i ugnen och sedan folie på. Traska över till grannarna och njuta av maten för att sedan sätta sig ner i soffan för att så AIK mot MODO. Nu vet ni ju säkert alla hur det slutade..........dom förlorade! Suck!

Så här intresserade var våra karlar i slutet av matchen, varsin dator i knät.


Kommentarer
Postat av: Marie

Jenny, detta hockeyintresse börjar bli allvarligt!!! Orolig!!!

2009-10-06 @ 22:57:28
Postat av: Jenny

Till Marie: Jag börjar oxå bli orolig (fniss)När kommer du och hämtar kläderna? Kram på er

2009-10-06 @ 23:13:56
Postat av: Anonym

Tack för en god middag och sällskapet! Hälsa Henke med. På torsdag är det oxå hockey, fniss....

Det är bara komma och hejja och hoppas att det blir en bättre match.

kram Marre.

2009-10-07 @ 06:38:17
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marie

Förstår att du är orolig, känns som om du är ute på hal is ;-)

Ang. kläderna så skulle jag velat hämta dem redan men det verkar som om jag aldrig får komma hem till Skell. Mapa ska komma ner imorgon, du skulle kanske kunna ta dem till Aurum osså kan de komma förbi på morgonen och plocka upp dem?

Hälsa din sämre hälft från moi!!

Kram

2009-10-07 @ 10:04:30
Postat av: Marina

Nu börja det likna nått. Kram

2009-10-07 @ 12:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0