Hockey lördag med poker

Kan man tänka sig Jenny var på hockey igår. Nä, det är inte så tråkigt som det låter, men jag måste väl med ge att det finns roligare saker att tillbringa tiden med. Men jag tackar inte nej om någon frågar om jag vill se hockey. Och lite intressantare blir det väl med tiden. Var det verkligen jag som skrev det? Tydligen, det är bara att kryp fram till korset och erkänna.......lite kul är det.

Iallfall så hade jag fått 2 biljtter till Svensk Caters loge. Dom skulle förutom matchen även bjuda på middag med starkare dryck. Jagbjöd med mig min vän Marina. Jag fisste att hon ville följa med, innan jag frågade.
Vi hade en trevlig hockeykväll. Men det slog mig lite. Varför tittar inte alla på matchen? Vissa hade fullt upp med att vinka till jag & Marina. Jag nämner inte vem (fniss) Och jag måste erkänna en till sak.........matchen var riktigt bra.



Efter matchen kom Per, Marina, Kewin och Melker över på poker. Eftersom dom vann matchen så kunde vi ju inte annat än att låta Melker även vinna i poker. För ni som inte vet så är Melker med och spelar i AIK. Man kan tro att jag  verkligen har blivit intresserad av hockey, för nu är dom t.o.m en av AIK spelarna hemma hos oss (fniss).
Jag kom på god 2:a plats.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra att intresset börjar smyga sig på

även hos dig!

Kram Marre.

2009-10-04 @ 21:44:13
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0