Halloweenhelgen har börjat

Igår fredag så hade vi bjudit hit Marie (Henkes tjejkompis) och hennes karl David på middag.

Det var hur trevligt som helst, kvällen fylldes med många härliga skratt. Dom är 2 helt underbara personer. Iallafall så måste man börja Halloween med att bjuda på en drink m spindlar, vad annars en kväll som sådan.
Och varför inte hugga in på förrätten direkt.

Nu måste jag ju även erkänna att varken jag eller Henke orkade stå framför spisen och laga mat, och framför allt inte när Marie har så mycket som hon är allergisk mot. Stackarn är båda gluten, laktos och skaldjursallargisk, eller hur var det nu? Det är ju det jag menar, lika bra att catera  från Tyske Kocken så det blir rätt.  Det blev oxfilé med potatiskaka och toscapäron med glass till dessert. Men det visades att Marie INTE var laktos, Henke  hur tänkte du då?

Jag måste bara få nämna att jag blev verkligen skrämd igår. Det kom in en galning till monster igår. Och då menar jag en galning. Han såg inte klok ut. Ni kan ju tänk er min puls. Han ville veta var kvartersgården var. Men det visades sig ganska snabbt att det var David som hade "bjudit" in honom för att skrämmas. Han hade nämlige gått förbi dom när dom var ute och rökte. Men FN va rädd man hinner bli. DAVID! Du gör inte om det :-O

Under kvällen hann vi även med att spela "med andra ord". Har man inte skrattat förr så skrattar man då. Jag vill inte skriva vem som vann............det svider.........men vi förlorade! Våra gäster vann hela tiden. Men jag är ingen dålig förlorare, ggrrrr!



En trevlig kväll med underbart trevliga gäster. Tack för att ni kom och förgyllde vår kväll med många underbara & härliga skratt.

Kommentarer
Postat av: Marie

det är vi som ska tacka för att ni fick komma! Det blev en kanon kväll och vi hade verkligen jättetrevligt!! Förutom att den ledde till att jag åkte och köpte mig en designad mini pc (du skulle älska den) i lördags!!

Hoppas att det inte behöver gå så långt tills nästa gång vi ses igen!

Massa kramar från oss!!

2009-11-01 @ 14:59:01
Postat av: Jenny

Marie: Hör av er när ni kommer till Skellefteå igen så hittar vi på något. Sedan vet ni ju vad ni har för uppdrag nästa år.......trädgårdsfest (fniss) Kram

2009-11-01 @ 16:03:23
URL: http://muusiktjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0