En helt vanlig tisdag.

Idag har det varit en hel vanlig tisdag. Efter jobbet hem och laga middag. (mamma det är slut älgkött) Det blev hur gått som helst. Prata med barnen och Henke om deras dag. Sedan var det tvättmaskinen som ville ha lite uppmärksamhet, och det fick den. Tvätt, tvätt och åter tvätt. Var kommer all denna tvätt ifrån? Kim & Tilde ut efter middagen till sina kompisar. Alexandra är på konfirmation, men är snart hemma igen. Då blir det tv:e kväll med bara henna, älskar verkligen tisdagskvällar "vår kväll".

Vad har jag gjort mer? Jo, jag har pratat med min super gulliga storebror Peter. Som tyvärr just nu har väldigt ont. Om man bara kunde hjälpa till på något sätt. Varför bor du där? Och jag här?
Älskar dig storebror för den du är!





Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår att du känner av det långa avståndet mellan dig och din storebror, speciellt när han inte mår bra. Men jag är övertygad om att han ändå känner att du finns där för honom när han behöver det. Telefonen är en himla bra uppfinning! Kramar..

2009-10-14 @ 15:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0