Daga vild

Man blir helt daga vild när man är ledig, men det är tydligen onsdag idag. Ringde till Veronica i morse och vad blev dagens mål? Jo shopping & lunch på stan. Hittade lite nya thigts, inte helt förvånade va? Samt en lila/svart randig T-shirt till Kim, och den dög jag behöver inte gå tillbaka med den :-)

Tilde köpte yttligare en mössa, den ungen verkar ju ha möss beroende.

Jag lämnade igen allt i lila som jag hade köpt i lördags, det gick liksom inte hem hos dom andra. Hm, som om jag brukar lyssna på deras inrednings tips annars, men tydligen denna gång?!? Ångrar jag mig så vet jag ju vart det finns att köpa.

Ikväll är vi bjuda hem till Henkes mormor & morfar på hemma gjord palt, mums. Den är supergod! Hoppas det blir över några för då får vi alltid ta hem lite palt. Perfekt att ha i frysen. Alexandra skall inte följa med hon ska på söder med några kompisar. Dom andra 2 trollen har inget val, dom måste med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0