Äntligen Torsdag

Så var det torsdag igen, tjohoo! För mig innebär det helg. Och kan man starta "helgen" bättre än att komma hem och det luktar ny städat? Min älskade sambo hade tosdags städat när jag kom hem från jobbet idag. Puss på dig, älskar dig. Nästan att man känner sig lite bortskämd. 

Kvällen börja bra och sluta bra. Vi gick över till Per & Marika. Där bjöds det på nybakad sockerkaka & kaffe, mums. Och inte nog med det. AIK vann!

Imorgon blir det shoppingfredag med tjejlunch. Kram på er


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det låter som du är intreserad av hokeyn :-)Syns i morgon

2009-10-08 @ 22:36:18
Postat av: mamma

Det är inte lite utan mycket.Hade tänkt komma förbi idag ,men jag orka inte har pentat Ingalill idG.KRAM

2009-10-09 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0