Varken spik eller skruv

FÄSTER DIREKT!

  • Glöm verktyg, spik, skruv & plugg
  • Inget damm och onödiga hål i väggen
  • Limmar upp tunga föremål direkt utan stöd
Ett lim som ersätter spik och skruv. Kan det bli bättre? Det är ju helt perfekt. Jag kommer givetvis att köpa och testa detta. Finns det något fulare än spik eller skruvskallar som syns?
Och det bästa jag kan sätta upp saker själv, eller? Fast jag tror att jag ber Henke om hjälp i fortsättningen oxå.

Jaha, jag hann inte ens lägga ut detta inlägg förrän Henke hade en kommentar. Varför är det så svårt för karlar att prova något nytt. Eller är det mer manligt att hålla i en hammare än en limtub (fniss)

Han kanske får en tub av tomten hihihih


Kommentarer
Postat av: Mia

Hur blir det när man tar ner det då? följer hela tepeten med ner då eller?

2009-11-08 @ 23:30:33
URL: http://skarpdig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mia: Precis så sa Henke oxå :-) Kram Jenny

2009-11-09 @ 17:56:54
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0