Tomten kommer tidigt iår.

Iallfall till vissa. Henke håller nämligen på att sätta upp den nya 50" TV i rummet, suck! Karlar och deras tekniska leksaker. Man kan shoppa mycket kläder för dom pengarna. Men vi har sagt att det INTE blir någon julklapp till jag & han iår. Det får bli tv:n i stället!

Jag är helt slut i knoppen ikväll. Har suttit på möte hela dagen. Men jag måste säga att det var väldigt intressant på förmiddag. Det handlade om människohandel och sexköp inom hotellbranchen. Nu tror jag inte att det förekommer så mycket i norra Sveriga det är nog ett större problem i södra sverige. Men som polisen sa på föreläsningen det förekommer där man minst anar det. Man ska alltid ha ögon i nacken.

Sedan var det dax för möte nr 2. Och det handlade om att SHR var och gjorde sin årliga stjärn bedömning på hotellet. Jag kan stålt meddela att vi får behålla alla stjärnorna men fick en liten överraskning om att det var ett hotell i stan som inte är 4 stjärnigt men dom går ut med att dom är det, hm får man göra så? Lite falsk marknadsföring eller?
Fick även veta att dom vill numera att alla 4 stjärniga hotell skall ha en VÅG på hotellrummen. Hallå! Hur tänkte dom då? Det kan dom glömma. Man åker väl på hotell för att njuta, inte för att väga sig.

Nä, nu ska jag göra lite nytta. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marre

En våg..? Men hallå! Det var det tokigaste jag har hört idag! Håller med, när man bor på hotell ska man njuta inte veta hur mycket man väger.

Ha det!

/ Marre.

2009-11-17 @ 22:00:32
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Grattis till stjärnorna. Kanske får ta hotellnatten hos er, tåls att fundera på i alla fall. Trist att andra hotell kör med falsk marknadsföring. Nej ingen våg på hotell, är helt på din linje där. Kram

2009-11-18 @ 06:45:13
Postat av: Therese

Hotellnatten skulle ju naturligtvis vara bröllopsnatten, blir sådär när klockan inte är så mycket på morgonen =).

2009-11-18 @ 06:46:19
Postat av: Marie

Våga vägra våg!!! Kram

2009-11-19 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0