Tack Per & Marika!

Det är inte så lätt när man känner sig så hjälp lös ibland. Jag skulle vilja vara så nära min älskade bror nu 24 timmar om dygnet. Fan, vad jag känner mig besviken på mig själv. Men vad ska man göra? Han bor på Åland jag bor här? Det är inte så lätt att bara lämna allt. Jag kanske är en känslig person men då får jag vara det. Och inte blev det mindre tårar av att läsa vad min underbara dotter skrev om min älskade pappa hennes morfar idag.
Marika sms:ade och frågade om de skulle komma över en stund. Tack! Det behövde jag. Så ett stort Tack till Per & Marika som kom över och gjorde kvällen gyllene. Ni fick mina lilleskutt tårar att sluta komma för ikväll.

Kommentarer
Postat av: Marre

Vi finns här för er och vi vet att ni finns för oss.

"That`s what friends are for"...

Tack för en härlig kväll!

Kramar från oss båda.

2009-11-21 @ 00:37:02
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Du har gjort jätte mkt för Peter, de ska du vara stolt över, inte besviken. Du kan inte göra så mkt mer, doktorn har gjort allt, men ibland måste man inse att livet är orättvist. =(

finns här för dig mamma, kram på dig <3

2009-11-21 @ 09:14:42
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Anneli

Oj så rörd jag blev då jag läste vad Alexandra skrivit, kände hur tårar kom ner på mina kinder, minns tillbaka då min lilla syster Nina gick bort.

Kram till dig min vän.. tänker på dig & din bror som är sjuk, livet är inte rättvist, livet är så oförutsägbart, det gäller att leva här & nu & vara rädd om det man har.... man vet att man har idag men man vet inte om i morgon

Finns här som vän när helst du behöver.

Kraaamiiiiz <3



2009-11-21 @ 15:53:16
Postat av: Therese

Det är så skönt att ha vänner nära när man behöver dem som mest. Så fint Alexandra skrivit, mycket nära tårar just nu. Tänker på dig och din bror som är svårt sjuk. Åh om livet vore rättvist, så mycket enklare allt vore. Sköt om dig. Kram

2009-11-21 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0