På väg till Åland och min älskade bror

Väckaren ringde kl 05:00, gääässppp! Varför så tidigt på min lediga dag? Jo, idag flög jag nämligen ner till Arlanda Tack Roger för att du kunde skjutsa mig till flyget så tidigt på morgonen. Flygningen gick jätte bra. När jag landade stod min gulliga mamma där och väntadenpå parkeringe. Nu var det bara att med ilfart köra mot Ålandsfärjan det hängde nämligen på  minuterna. Men mamma körde som om hade stuligt bilen. Vi var där i god tid.
Så nu sitter vi på färjan och ska äta. Ca kl 12 svensk tid kliver vi ombord på Åland. Tänk hur otroligt fort det går att ta sig från Skellefteå till Åland igentligen. Man flyger från Falmark halv 7 och kliver iland på Åland 12:00.
Min älskade bror Peter vet inte att jag kommer och han tror att mamma kommer först imorgon. Ska verkligen bli skönt att få krama om honom och visa att man finns där för honom. Jag längtar verkligen, det är som en klump imagen. Ska försöka att inte gråta då, men det blir nog svårt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Så glad jag blir att du får åka till din kära bror

han kommer bli sååå glad att ni kommer båda två.

Kramar till dig vännen <3

2009-11-27 @ 13:35:08
Postat av: Marika

Gråt, kramas och finns till för din bror! Snart är du hemma igen, så ta vara på tiden.

Vi hörs när du kommer hem!

Kramar till dig.

/ Marre.

2009-11-27 @ 18:42:01
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Ta hand om dig. Kram

2009-11-27 @ 21:13:09
Postat av: lilian

Jag tänker jättemycket på er på Åland.Hoppas att det går bra för er. Ni är ju så långt borta så det enda stöd vi kan ge just nu är att på detta sätt skicka många kramar från oss och hoppas att det hjälper er lite. Det känns säkert väldigt bra för Peter att ni är där.

2009-11-28 @ 16:15:34
Postat av: Nina

Jätteroligt att äntligen få träffa dig, Jenny, men himla trist att det skulle bli först under så jobbiga omständigheter.



Jag ska göra vad jag kan för att finnas som ett stöd för Peter, men jag kommer antagligen inte att räcka till i så stor utsträckning som jag själv skulle önska. Åtminstone inte de veckor jag själv är mamma på heltid. Men jag kan bara lova att göra mitt bästa!



Sköt om dej och ta vara på varje dag!

2009-11-28 @ 19:50:21
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0