Okej, då! Perra fick ju köpa en!

Jaha, en ny teknisk pryl i vårt hem. Vad det nödvändigt? Hm, vet inte? Tycker det räcker som det är. Men Perra får ju ha en, så Henke måste väl få det oxå (fniss) Det måste ju vara rättvist. Men bara på ett vilkor att jag får lite musik och filmer som även jag vill ha. Vad hette den som vi lyssnade på hos er sist Per & Marika, som jag sa att jag ville ha? Av någon konstig anledning så har jag glömt det hihihih

Nu till den tekniska onödiga prylen, det är en mediaspelare.
Nä, jag tycker faktiskt att han var värd den.

Det som var synd var att jag hade tänkt köpa den till Henke på vår 10 årsdag på fredag. Vad ska han nu få?
Själv ska jag ju på Niklas Strömstedt med Marika, tjohoo!
Men våra karlar kan ju vara beredda med champangeglasen när vi kommer hem.
10 år måste ju skålas och firas!


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som det blir en trevlig fredag. Grattis i förskott på 10 års dagen.

2009-11-09 @ 21:25:12
Postat av: Marre

Tio år!!! Ja, det MÅSTE firas:)Så kul att vi får fira det med er! Tror att det var Erk Linder, som vi lyssnade på och som du gillade...?

Vi hörs och ses snart, vännen min!

Kram

2009-11-09 @ 21:47:35
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Oj, vad tiden går fort,hoppas ni får en trevlig kväll.kram på er

2009-11-12 @ 09:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0