Ni är ju bara så underbara!

Jag och Henke var bjudana till Per & Marika på hockey middag. Vaddå hockeymiddag? Jag vill hellre kalla det en underbar middag med underbara vänner.
En jättefin pumpa som Perra hade gjort tog emot oss med sitt leende

Vi satte oss för att se AIK spela mot Frölunda, tyvärr blev det förlust för AIK. Men vad gjorde det. Kvällen förgylldes med många underbara skratt och med en underbar god middag. Det var dukat jättefint, självklart i halloween tema.
Och inte nog med det. Det låg en present till oss var på våra platser.

Alltså ni är ju bara så underbara, omtänksamma och snälla.
Henke fick en kub med 4 rutor / sida och jag fick ett enormt fint hjärt halsband, Tilde & Ida fick varsin ficklampa

Efter middagen så blev det samling i baren. Och killarna ville så gärna utmana oss i dart. Det gick väl inte så bra för mig men det var superroligt. Sikta? Va, måste man det? Är det inte bara att kasta iväg pilen mot tavlan?
Jag måste verkligen googla på lite tips (fniss)
Marika var däremot jätteduktig, hon fick killarna att bli lite oroliga.

Kan man säga annat att detta är 2 underbara karlar.
Vilken tur att dom har träffat...........

.........dessa två underbara kvinnor.

Kvällen var lång så vi hann även utmana våra karlar i spelet "med andra ord"
Och jag kan inte säga annat än att det blev många långa skratt under spelets gång.
Karlarna vann första omgången, vi kvinnor andra och då måste man ju ta en tredje omgång. Vi föll då på målsnöret, en polett från vinst. Men det kan vi bjuda på, eller hur Marika? Vi tar dom nästa gång.

Efter spelet så blev det eftersnack i baren. Timmarna bara sprang iväg. Det som är viktigt med riktiga vänner att man kan prata, dela åsikter, ha olika åsikter och kunna säga ärligt vad man tycker & tänker. Skratta & ha kul.
Och där är vi så lika. 

Kvällen avslutades långt in på småtimmarna även denna kväll.
Men jag kan säga att det blev många underbara härliga skratt med helt underbara och goa vänner. Kan halloween helgen sluta bättre? Nä, det kan den inte.
Tusen tusen tack!


Kommentarer
Postat av: Marika

Tack själv! Det var en jätte härlig kväll på alla sätt och vis. Nästa gång går vi för vinst i det där roliga spelet! För revansch ska vi väl ha..?

Ha en skön söndag

Kram Marre.

2009-11-01 @ 14:02:30
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en trevlig kväll trots förlusten i hockeyn.

2009-11-01 @ 14:57:41
Postat av: Jenny

Marika: Klart vi ska ha revansch.

2009-11-01 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0