Måndagmorgon, gäässpp!

Man kan då inte tro att fröken Andersson har varit ledig och vilat upp sig en vecka, gäässpp! Jag var dödstrött. Men en kopp kaffe så var man igång igen. Jag kan säga att min pappershög var enorm, suck. Men jag har nu bara 2 papper kvar i högen, tjohoo.

Idag när jag skulle ringa och boka Niklas Strömstedt biljetterna till mig och Marika, vem ringer inte då? Om inte turistbyrån, perfekt då kunde jag ju boka biljetterna direkt med dom. Dom lovade att ge oss en bra plats.

När jag kommer hem så vad ligger inte på bordet om inte avit till mitt "&".
Perfekt, Henke åkte genast och hämtade det. Så här fint blev det:


Inte nog med det. Henke var och köpte nya dörrar till här nere idag, vi fick ett bra pris på dom. Det kommer att bli stor skillnad och framför allt mycket ljusare. Kommer att ta före och efter bild imorgon.

Imorgon är jag inbjuden till en 20-års jubileumsfest med underhållning uppe på parken. Jag kommer att bjuda med en av mina underbara väninnor. Vem? Det får ni veta imorgon. Kan inte berätta det eftersom hennes karl inte vet om det ännu?(fniss)

Kommentarer
Postat av: Marika

Snart Nicke, så skoj! Kommer att bli jätte fint med de nya dörrarna!Inredning gör ju en sååå glad:)

Vi hörs och syns, vännen!

Kram

2009-11-02 @ 23:06:48
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Åååå så trevligt det var,tackar för att just jag fick följa med dej, tusen kramar till dej från mej.

2009-11-04 @ 09:30:08
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0