Limousine och biopremiär

Det kommer mer bilder men dom gick så trögt att ladda upp)
Åkte hem tidigare från jobbet idag. Kände att mina tankar var någon annanstanns. Jag tog det lungt när jag kom hem för att sedan börja förberade inför ikvälls äventyr. Det kändes lite motit att fara på biogala premiär när man har en bror som är jättesjuk och dålig. Men Lena sa något bra som fick mig att känna det lite bättre:
-Man kan behöva få komma ut och ha det roligt och ladda energi. Då orkar man med det tråkiga bättre.
Och det var ju verkligen bra sagt. För min bror blir ju inte friskare för att jag bara sitter hemma och gråter i soffan. Och jag vet att även Peter tyckte att jag gjorde rätt. Biljetterna bokade vi ju för flera veckor sedan.
Tänkte på en sak igår. Sist vi var på gala biopremiär så var vi inlagda med Tilde på barn, nu var det min bror. Törs man verkligen boka det fler ggr?
Men kvällen blev trots allt verkligen trevlig och bra. Det började hemma hos oss med en fördrink.
Sedan kom den förbokade limousinen och hämtade oss. Kändes verkligen mäktigt att åka runt i. Man såg hur folk försökte titta in (fniss)
Sedan klev vi ut på röda mattan och blev fotade. Välkomst drink och mingel för att sedan inte biografen med popcorn och läsk. Vi skulle få äran att se Luftslottet. Men jag kan säga att den var inte alls lika bra som dom andra 2 filmerna, lite besviken blev man. TV4 ville prata med jag, Marina & Marika men vi tackade nej, inga tv kändisar här inte hihihi.
Sedan var det efterfest med snittar på Balzac. För att inte taxin hem och slänga sig i sängen. Det skulle bli en tidig morgon

Kommentarer
Postat av: Marika

Tack för en trevlig kväll!

Håller med att både ettan och tvåan var betydligt bättre! Men det var kul att komma sig ut och göra något trevligt tillsammans:)

Ha det gott!

/ Marre.

2009-11-27 @ 18:39:48
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som en trevlig kväll.

2009-11-27 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0