Ja, Roger det är bara att erkänna.......

Du hade rätt!
Då har även jag blivit med Iphone. Trodde nog aldrig att jag skulle få intresse till att skaffa en men när tekniken säger annat så är det bara att följa i vindarna.
Henke har ju oxå köpt en eller ska man kalla det för att han fick ett väldigt väldigt bra erbjudande pga av att han hade haft enormt mycket problem med sin gamla telefon. Så han kunde bara inte säga: -Nej, tack!
Ska inte klaga jag fick oxå ett bra pris :-)
Så nu återstår bara att se om man vänjer sig med att den är större och klumpigare, än min gamla. Annars kan man ju alltid ångra sig och köpa en Samsung igen (fniss) Nä, skämt och sido jag tror att jag kommer att vara jätte nöjd.
För att inte blanda ihop dom så tog jag en vit, Henke har en svart. För tänk er själv tanken att ha bråttom på morgonen, haffa telefonen snabbt och sedan upptäcka att man tog fel telefon. Inte skulle det vara så kul, eller vänta ett tag kanske skulle det de (fniss)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kommer nog också att köpa en Iphone, tänkte på en samsung först men de verkar vara riktigt dåliga i jämförelse.

Men det blir då lönen kommer...

Kram på er

2009-11-18 @ 21:49:31
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0