Hur tänker väder gudarna?

Det ska ju inte regna i november, det ska ju snöa! Iallfall så har ju den här helgen gått som en raketfart. Man hinner ju inte med hälften av allt man borde hinna med. Iallafall så har jag och Henke gjort stan idag. Fall inte av stolen nu.......................Henke köpte ett par trasiga jeans.

Sedan kika vi på lite julklappar. Kims julklappar från oss är inköpta och klara nu, det var lätt. Det är svårare att hitta till tjejerna.

Och inte nog med det. Barnen har ju även en julkalender som skall fyllas med små julklapper. Det är en tradition sedan jag själv var liten. Jag kunde då inte förstå att pappa tyckte det var svårt att hitta 24 små julklappar. Jag kan säga att nu förstår jag honom (fniss) Men nu är även den klar, eller okej det fattas 2 paket åt dom var. Men jag vet vad det ska vara så det är lätt fixat.

Jag fick en bunt med Amelia igår av Veronica. Så jag ska ta och bläddra lite i dom nu. Tack gulliga Veonica!
Så godnatt på er alla, vi hörs imorgon.

PS: Marika om du inte föll av stolen för Henkes nyinköpta jeans så gör du det nu. Jag ska se AIK-matchen imorgon! Några kunder bjuder på middag och match på storbilds-TV. Sitter du på kvar på stolen? (fniss):Ds

Kommentarer
Postat av: Marre

Men jenny du börjar nog bli lite små intresserad av hockey trots allt. Hockey nu och då och sen...fniss! Den nya

stolen höll mig i ett fast grepp,så än sitter jag kvar. Ha en bra arbetsdag!

Kram

2009-11-16 @ 07:03:28
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0