Henke har det bra.....

Idag när han kom hem så hade jag och barnen en överraskning till honom. Vi hade nämligen bestämt att vi skulle åka på Balzac och äta deras After Work. Och ni! Jag kan varmt rekomendera den. Det var jätte gott och jätte mycket mat på buffén för endast 99:- Det var ju som fått. Det bästa med denna överraskning var att jag glömde börsen hemma, Henke fick bjuda oss (fniss) Det var inte meningen. Men han fick ju en överraskning iallfall.



Tidigare idag så blev det shopping på stan som vanligt. Sedan kom min underbara mamma hit.
-Tusen tack min underbara lila mamma, det var jättegulligt!
Jag och mamma satt och kollade upp ang vaccin till henne. Hon ska åka ner till Peter. Ni har nog alla förstått att han mår inte bra nu. Jag skulle så gärna vilja få krama om honom. Men han vet iallafall att vi kämpar med honom. Och han vet att vi tänker på honom varje dag. Skulle bara vilja att det fanns fler som brydde sig. En dag kan det vara försent. Men måste ibland glömma gammalt gråll och gå vidare. Han är ju iallafall vårt syskon. Det säg att blod är tjockare än vatten, men ibland kan man ju undra?

Kommentarer
Postat av: Therese

Tänker på dig och hoppas att allt kämpande ger resultat. Kram

2009-11-20 @ 20:40:47
Postat av: mormor

KIm ser då ut att må som en prins,han som inte skulle följa med

2009-11-20 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0