En lugn lördag.

Så skönt med en lugn lördag. Hela familjen tog sovmorgon, skönt. Sedan kom farfar´s med fler blommbrädor och sjutsade sedan in systrarna alá shopping in till stan. Jag och Henke åkte iväg för att kolla på en TV som han skulle vilja köpa, och vilken tur, den fanns inte hemma i affärn ännu. Med andra ord kunde vi åka in och shoppa annat, men tyvärr var varken jag eller Henke på shopping humör. Jag hade nämligen dunder huvudvärk samt enormt ont i min mage. Det är bara att köra en kur så ryker både lite kilon och min mag onda försvinner förhoppningsvis igen. Måste bli bättre på att äta mindre laktosprodukter. 

Lena & Björn ringde och ville att vi skulle komma över. Men tyvärr så är man inte så social när  huvudvärken har tagit över. Det får bli en annan gång.

Ska iallafall lägga oss i soffan och bara slappa tills John Blund kommer på besök.

Kommentarer
Postat av: Marie

Trist med magont!! Henke hade kanske inte så fel där med laktosprodukter...han tog bara fel person!! Hoppas att ni har det bra iaf och att ni får en bra söndag! Kram

2009-11-07 @ 22:11:32
Postat av: Linda

Hoppas att du mår bättre idag! Kram.

2009-11-08 @ 10:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0