Att göra "sen" lista

Idag kommer vi bara att ta det lugnt. Och vad passar då bättre än att gå igenom listan "att göra sen"
Tänk att det alltid finns något som man kan göra som lämnas till "det gör vi sen" Det kan vara allt från den där sista spiken, som där där lilla list biten eller sista lysknappen mm. Och att säga "det hinner jag sen" "inte nu" eller "jo, jag ska men inte nu" är det sämsta man kan göra för då blir det aldrig gjort.
Men nu ska Henke få ta itu med sin egen lilla "sen" lista.
-Ja, jag ska hjälpa honom!


Kommentarer
Postat av: mamma

Här löns det inte ens att skriva göra listor det blir ändå aldrig gjort.Då ska jag göra det själv.

2009-11-01 @ 14:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0