20 års jubileumsmiddag med underhållning


Som sagt igår var det den stora 20 års jubileumsfesten. Jag bjöd mig mig min gulliga väninna Marina, kockarna på jobbet var oxå med. Jag vet att Marina som jag älskar festligheter. Och hon tvekar aldrig en sekund:
-Japp, jag följer med.

Det roliga var att hon INTE fick berätta för sin karl att hon skulle dit, det skulle bli en liten suprice. Per skulle nämligen vara med på jubileumsfesten oxå men med en kompanion.
Så här glad blev iallafall Per när han förstog att Marina skulle vara med under kvällen.

Givetvis bjöds det på välkomstdrinkar vid ankomsten.
Efter minglet var det dax att sätta sig till bords.
Det var jättefint dukat och förätten var Toast skagen med vitt vin eller öl.

Sedan bjöds det på oxfile med hm, minns inte vad såsen hette men den var god och givetvis serverades det rött vin till varmrätten.
Kaffe, tårta & avec stog sedan på menyn.
Nina, hon är en helt underbar person att ha och göra med. Hon kan hantera många bollar i luften samtidigt.
-Lycka till med ditt jobb, håller tummarna.

Mattias ägaren av Svensk Cater hälsar alla hjärtligt välkomna.

Under kvällen var det prisutdelningen. Och inte vilka priser som helst.
Det var 2 st 42" platt tv apparater, soda stream,ljudanläggning, weekendresor, choklad, mp3 mm
Dom är verkligen skenerösa.

Under middagen var det olika typer av underhållning.




Fick en kommentar från Marina:
Åååå så trevligt det var,tackar för att just jag fick följa med dej, tusen kramar till dej från mej.

Till Marina: Det var en jätte trevlig kväll.
Tusen tack Marina att du ville följa med ikväll. Det blir alltid lika trevligt. Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Ser ut att ha varit en riktigt lyckad kväll. Önskar en trevlig helg. Kram

2009-11-05 @ 21:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0