10 år tillsammans!

Jag och Henke firade 10 år tillsammans igår.

-Tack älskling för att du finns i mitt liv. Jag vet att du alltid finns bakom mig. Du älskar mig för den jag är. Du har stöttat mig under de åren som var som jobbigast i mitt liv. Du torkade mina tårar från min kind, kramade mig när jag behövde värme. Du är vän som aldrig sviker, du tycker om mig som den person jag är. Tack för att just jag har fått en bit av ditt hjärta. Älskar dig!

Jag fick ett jättefint halsband med barnens namn ingraverat. Och Henke fick en klocka som hade tyckte jättemycket om och som jag tyckte själv var jätte snygg.

Våra underbara barn var så gulliga oxå. Dom hade varsin överraskning till oss. Alexandra & Kim åkte till sin pappa så vi ska fira med dom på fredag istället.

Denna kväll ville vi fira med underbara vänner Veronica, Marika, Marina, Per x 2 & Roger.
Tack för att ni gjorde kvällen helt underbar.
Kvällen började givetvis med en välkomstdrink & tilltugg.

Jag & Henke fick äran att börja med paket öppning.
Tusen tack för alla de fina gåvorna. Ni är alla helt underbara vänner.
Det är en sådan lycka att få umgås med er alla.

Man kan ju inte vara utan mat. Och våra vänner är alltid hungriga. Vad passar inte bättre än att bjuda på en plockbuffe. Vi caterade maten från Tyske Kocken.


Marina var snabb och se att jag INTE drack vin. Hon märker alltid det. Nej, jag är inte gravid.
Har haft som jag hade tidigare hjärtklappning som om jag har sprungit marathon, läkaren sa:
-Nej! Absolut inte någon alkohol till dig ikväll.
Tack Alexandra att du rädda min kväll med blåbärs cider från coop. Det kändes bättre än att måsta drick loka.

Efter maten så åkte jag & Marika iväg till Showen med Niklas Strömstedt - TRETTIO ÅR I KÄRLEKENS TJÄNST
Jag lyssnade jätte mycket på honom i min ungdom. Som Niklas sa:
-Det är många som har haft sex till mina låtar. Först sätter dom på mig sedan sätter dom på varandra (fniss)
Showen var bra med mycket humor.



Sedan fortsatte kvällen in på sen timmarna, som vanligt (fniss)
Eller rättare sagt till 2 tiden. Men tiden går ju fort när man har trevligt.
Ännu en gång tusen tusen tack för att NI gjorde vår kväll så fin.

Tusen tack även till er alla andra som lämnade så fina kommentarer till oss igår.
De går att läsa här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

1000-tack för en jätte trevlig kväll!

Ni två är så fina och så mysiga.

Vi gillar er jätte mycket!

Kram på er bägge två!

Marre & Perra.

2009-11-14 @ 20:32:44
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Marika: Ni är inte så dumma ni heller, gillar era sätt att vara som personer. Alltid glada, ni är ärliga och så enormt omtänksamma. Man känner sig alltid så varmt välkommen hem till er. Kram

2009-11-14 @ 22:29:14
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Marina och Per

Tack för en jättetrevlig kväll.Ni är guld världa båda två puss på er.

2009-11-14 @ 23:28:22
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0