Vilken varm dag, pust!

Snacka om varmt! Men man ska inte klaga! Men nog var det skönt med lite skugga till och från. Jag har haft en underbara morsdag. Hoppas att alla ni andra mammor har haft det oxå? Dagen började med en underbar frukost ute på altan. Där jag även fick min morsdagspresent, en ny brevlåda. Äntligen får vi slänga den andra där tydligen getingarna har flyttat in i stocken.  Man kan väl säga att det var som att byta upp sig några årsmodeller.

Och den här fina lyktan/skålen fick jag av Alexandra & fingerfigurerna av Tilde.
Tusen tack mina solstrålar, mamma älskar er!

Sedan åkte jag och Tilde till mormor i stugan. Jag trodde det skulle vara svalare vid havet men icke.

Bjuder på lite gratisreklam Textiltryckarn sponsrar (fniss)

Henke var kvar hemma. Han & Micke hjälpte grannen med deras altan.
Nu är det bara trappsteget som saknas. Och det kommer dit imorgon.
Per & Marina kom förbi och kollade in altanbygget. 
Henkes mamma & pappa bjöd över oss på middag, tackar tackar!
Blev bjudet på ett gott vin, Alfa Romeo.

Avslutar denna morsdag med film i soffan med min underbara sambo och en popcornskål.
Men vi hörs och ses väl imorgon, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken fin postlåda! Tack, Jenny för att Rebecca kan komma in med ett Cv, så får vi hoppas att det kan bli nåt!Hon är en jätte duktig tjej!

Det säger jag inte bara för att jag är hennes mamma...Kram på dig!

/ Marre.

2009-06-01 @ 06:59:54
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0