Nu börjar projekt Altan bygge.....

........äntligen helg och projekt altanbygge har börjat.
Micke har kommit för att börja riva den gamla altanen.

...alla spikar skall bort. Bräderna kommer Peter och hämtar.
Han ska bygga nått vedskjul.

Jag passade under tiden på att fara in till stan och dricka kaffe med Marina, Lisette & söta lilla Kerstin. Jag vet inte hur många som stannade och sa att Kerstin var så söt. Tappade räkningen tillslut. Kerstin är Lisettes hund.
Efteråt så åkte jag och hämtade mina kläder som hade kommit från Bubbelroom.
Blev jätte nöjd över båda plaggen. Där ska jag verkligen beställa igen.

Nu har även Henke kommit hem så han kan hjälpa till.
Mätta och nöjda är dom oxå efter varsitt skrovmål.

Nu förlänger dom altanen. Den kommer att bli "17 st Jenny fötter djup" (fniss)

Jaha, då var det dax för de första bräderna att komma på plats.
Det går fort för dom, inte många raster. Bra jobbat grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0