Lite bilder på min IKEA shopping....

Tänkte visa dig lite bilder från min shopping på IKEA.....

Inne på toan....
"Ikea Stockholm"  värmeljushållare. Till dom köpte jag orangefärgade värmeljus "Tindra"
Längtar till jag kan tända dom, dom luktar nämligen supergott!
Samt 2 st "Salong" vaser i vitt

.....och en större vas "Ikea Stockholm" till golvet.

Hallen uppe fick oxå lite nytt....
Spegel "Stave", golv lampa "Jonisk" som jag har kollat på varje gång jag har varit på IKEA,

så nu sa Henke:

-Nu köper du den för du fastnar alltid vid denna lampa, sluta fundera!

Ville även ha lite färg till hallen, så det blev några orange färgade blad "Smycka"


....samt en tavla "Tvilling" med ramen "Ribba"

Rummet fick några "Salong" vaser oxå, samt några "Ikea Stockholm" ljushållare.

Och är man på Ikea så köper man ju alltid med sig
några förpackningar servetter med sig hem.
Och det blev givetvis vita, orangea & svarta servetter, vad annars!


När vi sätter upp spegeln i hallen så säger Henke:
-Bestämm dig nu var den ska sitta. Det är inte så noga.
Du ska snart ändra dig eller köpa något nytt.

-Va menar han då? Fattar ingenting! Klart jag ska ha kvar det här....
...iallafall ett litet tag (fniss)

 När i fridens namn skall karlarna fatta att vi kvinnor blir lyckliga med att få shoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0