Jag säger bara KARLAR!

....Idag var måttet rågat! Jag säger bara karlar! Ibland kan man tro att man är deras morsa! Jag nämner inga namn, men kan dom inte tänka själva dessa individer? Skulle denna värd stanna utan vi kvinnor? Förmodligen! Jag var tvungen att fara på stan för att inte explodera. Men nu känns det lite bättre efter dagens shopping. Vilka jä..la tur att det finns shopping att vända sig till när man känner att dessa gråa strån blir bara fler och fler.

Tror aldrig att någon karl har måsta säga till mig att jag ska putsa fönstrerna, byta gardiner, plantera blommor mm. Varför ska då vi måsta påminna dom att det kanske är vissa saker som bör göras nu är det är vår och sommar. Ibland blir man inte klok på dom, men man älskar dom ju ändå. Men dom har en viss förmåga att använda ordet SEN. Och ordet SEN betyder i deras värd:
"kommer inte att hända på den närmaste tiden, om det nu kommer att hända, innan du får ett utbrott älskling, för då gör jag det direkt" 
Tror att dom flesta kvinnor känner igen detta. Och varför vänta till SEN när man kan göra det direkt? Kommer aldrig att förstå detta.

Men av någon konstig anledning så är dom väldigt bra att ha iallafall.
Älskar dig ändå! Och nu ska han bjuda på grillat till middag så okej.....du är förlåten för denna gång (fniss)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska då väl inte klaga,Henke gör ju en massa saker jämmt,tänk jag som väntat i en massa år å inget händer.Igår fick jag äntligen en påle som jag väntat på i TVÅ år.

2009-05-24 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0