Cykeltävling, altanprojekt & middag

vilken värme men man skall icke klaga. Så jä...la skönt att sommaren kommer. Jag hatar att frysa.

Idag har Kim varit på finalen av cykeltävlingen han vann på skolan tidigare.
Han var jätteduktig av 25 startande på torget så kom han på  7:e plats. Bra cyklat! Sedan utmadade han mig i att åka bilen som snurrar runt, det slutade med att jag var tvungen att åka 2 ggr för Liam & Tilde ville oxå prova det.

Liam gjorde illa sig i tummen när vi gick in till torget.
Tur att ambulansen var där

Micke och Henke har varit duktiga med att jobba på altan i denna värme, flämt!
Nu kan jag börja ställa dit lite blommor och göra fint snart.

En ung arbetsledare.

Dom måste jobba på med korta pauser för kl 18 är vi bjudna på middag hos Per & Marina.

Kommentarer
Postat av: Veronica Carlsson

Tack snälla vännen för all hjälp med Liam i samband med Lillebrors ankomst och för all tid han fått vara med er när hans mamma o pappa varit trötta. Lucas hälsar o tackar för alla presenter. Han kan ju bli bortskämd. TACK ännu en gång. Du är bäst. BAMSEKRAM Veronica

2009-05-31 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0