Äntligen....tjohooo!

Idag fick jag tillbaka min dator som har varit på lagning i 2 veckor. Ni kan ju gissa om jag har tyckt det varit jobbigt? Den enda som har varit glad är nog Henke som jag har kunnat ha mer tid med (fniss)

Men nu blir det bloggning igen varje dag....det lovar jag dig! (suck säger Henke nu)


Idag har vi haft städning på gården. Visst är det konstigt att det alltid är samma grannar som är ute och krattar? Men alla vill ha snyggt och fint på gården? Men vi som krattade fick iallafall våfflor.......pilutta dig

Och för ni som undrar så har Carlsson Filuren inte tittat ut ännu.......Veronica & Liam var med och åt våfflor. Men det är nog inte så länge kvar.

Tilde är över lycklig. Hennes morbror är här och gör om hennes blogg. Nu ska det tydligen inte vara grönt längre utan orange, denna lilla mode tjej (fniss)

Hoppas att allt har varit bra med dig och att du har fått njuta av solen & värmen i helgen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Äntligen din blogg,man blir så beroende att läsa era bloggar,det är kul.kram

2009-05-19 @ 13:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0