Idag är Carlsson filuren beräknad!

.....Carlssons filuren är beräknad idag....men icke...tjurig som......hm vet inte vem (fniss) kanske sin pappa hihih. Han bestämmer redan själv vad han vill och inte. Men jag kan säga att jag går inte många meter från telefonen,  jag har telefon jour. Jag är nog lika nervös som dom, dom är ju mina underbara vänner och jag vill dom så väl. Carlsson filuren.....undra vem han liknar mest Veronica eller Roger? Kanske en blandning? Det bästa från dom båda.....huvudsaken att han har fem fingrar på vardera hand!

Idag har vi varit på grillfest. Blev bjudna av några säljare på jobbet och det var som vanligt väldigt trevligt. Det börjar med mousserade till välkomstdrink och slutar med päroncognac för vissa. Men inte för mig! För jag har ju telefonjour! Jag kan säga att Aurum är nog det gänget som både syns & hörs mest. Tack till farfars som stälde upp som chaufför till våra barn under tiden.



Jag har haft besök på bloggen av Helena i roomservice, jag tackar och bockar! Så himla kul att dom kollar på ens blogg! Det gör en extra glad men allra gladast är när DU kollar på den!

Henke är nu ute och planerar altanbygget som börjar imorgon, tur man är ledig imorgon!

Tjhoooooo! Jag hann inte skriva inlägget klart. Nu sitter jag hos Carlssons. Dom har åkt till BB. Väntar på att få ett samtal. Vill önska dom alla lycka till! Älskar Er! Min puls är 110. Kan nog inte sova inatt kommer att vänta på att telefon ringer......och någon säger:
-Det blev en Carlssons filur!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0