26:e Maj

Dagen började med att Tilde & andra F-2:or sjöng för oss föräldrar. Tilde hade fått äran att gå fram flera gånger och presentera låtarna samt hälsa oss välkommen i en microfon. Jag frågade henne om hon hade fjärilar i magen
-Mamma, varför ska jag ha det?
Jaa, vad ska man svara? Själv skulle jag nog ha haft det (fniss)

 

Möte, möte & åter möte. Har haft 3 möten idag, GGÄÄSSP! Men Veronica kan vara lugn jag har varit beredd på att smita ifall hon skulle ringa.............men inte kom det någon Carlsson filur idag heller! Idag var mamma hemma hos oss och sydde en ny gardin till hallfönstret + 2 kuddar. Hon lagade även mat till barnen eftersom varken jag eller Henke var hemma ikväll. SUPER STORT TACK! Det var jättegulligt av dig, mamma!


Tyget köpte jag på IKEA och heter Gunilla
Och som ni själva ser så är det orange, vitt & svart, vad annars?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0