25:e Maj

Hm, vad har hänt idag.......löning, utvecklingsamtal & Junta.

Jag kan säga att jag var verkligen en stolt mamma som gick från utveckligsamtalet idag. Som fröken säger:
-Kim kanske inte alltid följer med så bra på lektionerna. Men på den nationellaproven har han G. Jag är stolt över honom!
Och då kan man ju som mamma bara säga att "mamma hjärtat klappar" 
Hela klassen tycker jag ska ha en eloge, dom har verkligen skärpt till sig enligt fröken. 

Idag tackade jag nej till säljarjobbet som jag blev erbjuden. Jag känner att jag kan nog inte få det bättre än jag har det på Aurum. Jag trivs med mitt jobb & mina arbetskamrater. Hoppas även att dom trivs med mig? (fniss) För det är inte alltid lätt att vara både chef/arbetskamrat/vän. Men jag försöker verkligen göra så att alla skall trivas. Det skall inte bara var en arbetsplats "ett måste", man ska även känna glädje att komma dit. Och vi är ett underbart gäng, älskar mina arbetskamrater. Och det är bla dom som gör mitt jobb till det bästa!

Idag var det dax för Junta hemma hos Lena. Hon bjöd på en supergod grönsaksgratäng med fetaost & ädelostsås. Hon har lovat att maila receptet så då lägger jag ut det på bloggen. Denna gång så hade jag telefonjour och sagt till de andra att jag måste vara beredd att fara om Carlssons ringer och säger........nu åker vi till BB.



Nu kommer Henke och vill att jag ska bry mig om honom ett tag oxå. Han har inte riktigt förstått det här med bloggning. Och tur är väl det för annars skulle jag aldrig få ha datorn ifred hihihi

Ps: Tack Marina för det fina armbandet, nu har jag två :Ds

***** Att leva är inte tillräckligt. Solsken, frihet & en liten blomma måste man också ha. *****

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilken tur för oss att du stannar! :) Förstår att det inte är helt lätt att förena alla rollerna på en gång men du gör ett bra jobb! :)

2009-05-26 @ 17:20:12
URL: http://nifty.blogg.se.
Postat av: Marina

Var så god

2009-05-26 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0