24:e Maj

Idag har vi gjort en "hälsar på dag". Först åkte vi till Per & Marina. Dom har målat om alla dörrar & karmar till vitt. det blev jättefint & ljust. Förr var det mörka dörrar riktigt 70-tal. Dom har även gjort ett innertak på sin inglasade veranda och det var betydligt mycket varmare där nu. Även det blev jättefint. Glömde tyvärr kameran annars hade jag kunnat visa bilder. Men Marina kanske kan maila mig några, eller?

Sedan har vi även hunnit med att göra stan en snabbis samt att hälsa på Annelie & Jarmo som nyligen har köpt hus.
Det var ett fint hus. Och dom är verkligen värda detta. Önskar all lycka till med husägandet. Tilde stannade kvar hos Jonna och vi ska hämta henna nu innan middagen.

Som jag berättade igår så hade jag kanske inte värdens bästa dag. Gormade lite på Henke och lite allmänt. Så Henke hade en mardröm inatt, att han var med en långhårig brud. Stackarn, jag får tänka mig för nästa gång och inte gorma på honom (fniss) Inte meningen att han ska måsta ha mardrömmar (fniss) Förlåt!

Barnen skall tydligen cykla in till stan för att vara med på Aschberg och Fylking´s aktiviteter och tv-sändning. Kul att det händer något på torget bara synd att vädret inte är det bästa. 

Vi tänker även på att idag för 1 år sedan lämnade vår älskade Kalle detta jorde liv och gick över till andra sidan.
Vi saknar honom enormt och Tilde saknar sin älskade gudfar, hans goa trallande & skratt glömmer vi aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0