22:a Maj

Hm, ska nog inte berätta när jag & Tilde slog upp våra gröna ögon idag......jag trodde att väckarklockan hade fått fnatt och ändrat tiden under natten. Men det visade sig att klockan visade rätt tid.......för klockan i Alexandras rum visade exakt samma tid. Men ibland kan det vara mysigt med en sovmorgon.

Jag och Veronica åkte upp till Solbacken och köpte lite kryddor till uteplanteringarna. På vägen dit fick jag ett telefonsamtal från ett företag (kan tyvärr inte nämna vilket) som ville att jag skulle börja jobba hos dom. Det kändes lite extra kul eftersom jag inte har sökt jobbet själv, utan att det var dom som ville ha mig. Jag ska tänka på saken till efter helgen. Men kan jag får det bättre än jag har det på Aurum? Tror inte det. På vilket jobb kan man vara ledig ALLA skollov? Det är inte många. Vår revisor räknade ut att jag hade 17 veckors semester / år. Och det kan jag nog inte ha på något annat jobb.

Vart tog alla karlar vägen? Henke är på travet & Kim är hos några brudar i Ursviken. Så jag och tjejerna sitter och myser framför tv med en stor popcorn skål och ser talang.
 
Här kommer lite bilder från igår:

2 St lyckliga brudar på Ikea parkeringen.
Henke han sa:
-Märker du att alla kvinnor går med ett brett leende här på parkeringen?

Trodde inte att allt skulle rymmas i bilen, men det gjorde det. 
Med andra ord hade jag ju kunnat shoppa mera.
 
Tilde kunde inte bestämma sig vad hon skulle köpa för godis.
Kanske 2 kg Toblerone.....

........eller en stor mjölkchoklad

....eller 2 st hinkar sockervadd.

Och du, glöm nu inte bort att njuta av helgen, ta vara på dagen och längta till morgondagen.
Livet går inte i repris. Och du duger precis som du är.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ah, herregud, sluta tänk! Hur skulle vi klara oss utan dig? :)

2009-05-22 @ 22:39:55
URL: http://nifty.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0