20:e Maj

Jag och Tilde har just vräkt i oss friterad kykling med ris, mums vad gott. Henke ska på herrklubben W6 ikväll så han får vara hungrig ett tag till. Ska skjutsa dit han & Per för man kan tydligen inte cykla i kostym & regn (fniss)

Jag och Tilde var även på hemmakväll och hyrde en film som hon ska se ikväll. Själv ska jag vara "morsa på staan" den klass som har flest föräldrar vandrades ikväll vinner pizza till hela klassen. Det svåra är inte att vara på staan. Det svåra är för jag & Marina att hålla oss vakna tills vi ska träffas kl 21.00, tur att det bjuds på kaffe direkt.

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja ,men ser man inte tv, så kanske vi kan hålla oss vakna he, he.

2009-05-20 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0