19:e Maj

Så kul att det är så många som har saknat min blogg.......så gulligt av er. Trodde inte att det var så många som läste den men tydligen. Tusen tack till er alla.

Jag och Tilde har just vräkt i oss fläskfile, stekt potatis och kantarellsås......hick.....mitt i veckan! Men livet är ju som en fest och varför inte lyxa till det även på en tisdag?

Henke jobbar över så det är bara jag och Tilde hemma. Lugnet före stormen för farfar skall tydligen komma (fniss) Och då brukar det bli speedat & bus.

Idag fick jag en smultronplanta av en gullig arbetskompis för att hon var så nöjd över mitt sett att lägga hennes schema. Och jag kan säga att är det något som jag verkligen tycker är roligt med mitt jobb så är det att göra personalen glad. Utan personal finns det ingen arbetsplats att gå till. Tack för att ni finns!

Hm, måste nog gå och göra lite nytta innan farfar kommer hit. Och sedan bara sitta i soffan och mysa med Tilde Vilde.

Kram på er alla och än en gång så gulligt att just DU läser min blogg. Och du.........skriv gärna en kommentar! Det är alltid lika roligt, det är som att få ett brev på posten.


Kommentarer
Postat av: mamma

Smultron ärgott har massor i böviken ,mmmm

2009-05-19 @ 21:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0