Välkommen hem Lisette

Idag kom Marinas dotter äntligen hem. Marina ringde mig igår och sa:
-Jag tror att Lisette kommer imorgon. Jag har några kunder på min lista som är bara "bluff"
Och hon hade verkligen rätt. För idag kom Lisette in på hennes jobb.
Hon har varit på resande fot i ett år. Hon har besökt Australien, Thailand och Malaysia. Varför gjorde man inte en sådan resa själv när man var i hennes ålder? Är verkligen avis. Snacka om fina minnen hela livet ut. För att inte tala om vilka vänner man får, runt hela världen. Men nu hoppas vi hon stannar hemma.

Jag & Henke och barnen vill säga:
Varmt Välkommen Hem!


Kommentarer
Postat av: Sandra

mmm spackel ska bort idag,, sen skulle ni på hockey, så idag funkar det ju inte.

2009-03-14 @ 08:46:12
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Marina

Du glömde Nya Zeeland och fidjiöarna.

2009-03-15 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0