Kliar i mina fingrar...

....oj ad det kliar i mina fingrar vill så gärna trycka på knappen och gå till kassan. Det är ju så enkelt när man nätshoppar....nästa för enkelt för det är ju ingen kö!

Jag har länge funderat på att beställa denna väggdekoration.
Men kan inte riktigt bestämma mig.
Det är värdskartan. Skulle vilja ha den ovanför soffan.

...eller varför inte denna häftiga papperskorg till Alexandra eller Tilde.

..för att inte nämna detta lite ovanliga snygga flask/burk/vinställ
i olika färger:

Kommentarer
Postat av: sandra

Ni är välkomna till Ä-byn den 5/4 om ni kan ? :)

2009-03-18 @ 12:37:43
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

du måste kolla om du är alergisk om det inte slutar klia,hihi

2009-03-18 @ 16:44:06
Postat av: Caroline

Världskartan är fin att ha på väggen =)

Vi gillar oxå kartor, fast vi har fastnat i den gamla 1600-1700-tals kartan. Har ju ett 9000 bitars pussel med världskartan som väntar på att byggas...

2009-03-18 @ 19:54:54
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0