8:e Mars Kvinnodagen

.....sa till Henke att det var kvinnodagen idag och att det var han som skulle ge mig frukost på sängen. Det fick jag oxå. tror att jag hade fått det fastän det inte var kvinnodagen idag. Lite av vad som händer & sker idag:

Henke har fortsatt med att skotta altan på baksidan, det som Kim lämnade kvar. Men det var väldigt isigt.

Vi har satt upp lampan i rummet så nu blir det ljusare där inne.
Har varit lite väl mörkt ibland när man sitter där inne.


Henke fogar golvet inne i toan. Micke "arbetsledaren" kollar så han gör rätt.


Och ikväll kommer farfar´s hit och sköter Tilde för Jag, Henke, Per, Marina & Micke ska gå på bio och se:

"Män som hatar kvinnor"
Men först blir det köpes Pizza hemma hos Per & Marina som våra karlar som skall bjuda på.




Kommentarer
Postat av: lilian

2009-03-08 @ 18:12:22
Postat av: lilian

Det är en jättefin lampa. Verkligen bra att kunna se bättre i ert vardagsrum. Skumögda svärmor

2009-03-08 @ 18:15:28
Postat av: mamma

fin lampa,men lyser den så man kan sitta å sy?hihi

2009-03-08 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0