7:e Mars

Måste bara få säga att det är jättekul att "juntabrudarna" tyckte om smycket dom fick av mig.
Alla hade på sig det igår. Roligt att ge något när det uppskattas. Det var NI VÄRDA!


Nu ska vi ta och stiga upp och göra något innan vi skall på middag hos våra vänner Per & Marina. Vi har tagit en rejäl sovmorgon, törs inte säga hur länge.....men Henke villa lata sig idag hihihih
Vi är dit bjudna på grillat, smaskens det var länge sedan man åt. Och Per är så jä...la duktig på att laga mat. Okej, Marina du är duktig oxå.....på att hjälpa Per att skala potatisen,hacka grönsakerna hihihi......Du är ju duktig på annat ,som att göra alla dina vänner snygga i håret.
Det finns bara en nackdel.....man äter så man spricker.

Henke passar på att skotta av lite på cykelskjuls- & förråds taket


Självklart han vi med lite shopping på staan innan. Hittade denna söta blus på H&M.
hihih nu innan jag loggade in på min blogg så läste jag igenom några bloggar som jag läser varje dag.
Vad ser jag om inte att Pernilla Wahlgren har oxå idag lagt in samma blus som mig idag.
Men Pernilla måste ha haft beslut ångest för hon hade tydligen köpt både en blå & rosa.
Kul att ha samma klädsmak som en kändis hihih

Hittade även en lampa till rumsbordet


FÖRLÅT! Jag hade fel fel fel. Det var inte Per som lagade maten idag. Det var Marina & Kewin. Men jag hade rätt i att det var supergott och att man skulle äta så man nästan sprack. Tack för en supertrevlig kväll med enormt god mat. Måste få skryta om Marinas ugnstekta potatisar. Har provat att göra dom själv flera ggr men aldrig fått dom lika goda. Vi fick även prova något nytt.....rökta champinjoner....jag säger bara smaskens!

Kewin gör en sås med svamp.

Marina gör en god sås utan svamp

Jag började frysa så jag kröp upp hos Micke i soffan.

Henke & Tilde hejar på AIK som tyvärr förlorade

Kewin fräser de rökta champinjonerna.

Kewin fixar vår goda efterrätt......

....som blev ugnstekta bananer med choklad & glass.

Mätta och nöjda pokerspelare

Våre Micke alá vaktmästare på Liljevägen & Kvisten. Snällare kille finns inte.

Alltid roligt att gå med vinst i pokerspelet

Kommentarer
Postat av: sandra

Grymt häftig lampa :P

2009-03-09 @ 10:36:50
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0