5 Mars

Idag var jag och barnen i skidbacken med Veronica & barnen. Det var trevligt att komma sig ut men solen hade ju kunnat skina lite mer än vad den gjorde.






Sedan på kvällen hade jag junta. Tror att vi alla hade längtat lika länge för det var inte tyst en sekund.....brukar i och för sig inte vara det heller hihih. Jag orkade inte laga mat så jag bjöd på kinamat, enkelt & gott.



Vi hade en tyst minut för min pappa. Jag fick för exakt ett år sedan kl 20,00 denna dag besök av 2 poliser som sa att min älskade pappa hade hittats död i Vietnamn för 1 vecka sedan. Det som var jobbigt då och nu är att jag 1 hel vecka var ovetandes om min pappas död. Så jag har som 2 dödsdatum på min älskade pappa, den dag han dog och den dag som jag fick veta att han var död.



Jag hade till mina underbara juntabrudar som betyder väldigt mycket för mig och stöttat mig mycket köpt varsitt halsband till denna dag.
Ett halsband som kan vara ett minne från mig och ett minne ett livet går vidare, det tar inte slut efter döden.
Dom har liksom jag varit med om att förlora nära & kära samt tror på ett liv efter döden.
På Halsbandet finns 3 budskap där ringarna har varsin påminnelse på temat SJÄLARS MÖTE:  :
*Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening
*Själar säger aldrig farväl
*Änglar finns-du är en.


Kommentarer
Postat av: sandra

tack ja eftersom vi inte vet vad felet är med honom ännu, så är det svårt att veta vad det kan beror på. Vi har funderat på om möjligt att den nya kattlåde-övningen blivit för stressad för honom. men det är som sagt svårt att veta när han inte tillfrisknar på medicinen. Så vi får se hur det slutar. kram

2009-03-06 @ 10:44:38
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Marina

Tyckte om smycket jättemycket Tack

2009-03-07 @ 09:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0