3 Mars Alla barnen blir klippta

Idag hade jag beställt tid till alla barnen hos Marina. Skönt att göra sånt när dom är lediga från skolan och man kan ta alla samtidigt. Medans dom klippte sig så gick jag och FYNDADE. När kan man köpa en FORNARINA jacka gratis, ni läste rätt GRATIS! Det är ju som en dröm men jag har nypt mig flera gånger och jag lovar det gör ont varje gång hihihih

Jag gick in på MQ. Hittade inget specielt. Kolla igenom rean som jag verkligen är spy less på. Och vad hängde inte där om inte en FORNARINA jacka. Ordpris 1200:- nersatt till 999:- sedan till 400 och nu var det halva reapriset så med andra ord 200:- taget tänkte jag. När jag kom fram till kassan visade det sig att jag hade 200 kr i poäng att ta ut. Så denna jacka blev GRATIS. Har ni hört förr att jag gillar shopping hihih och specielt när man kan shoppa gratis hihi

Köpte även dessa fina ljusstakar i svart på Design House Stockholm dom ska jag nog ha på toan.


Idag till middag blir det kycklingsallad och sedan friskis & svettis. Men måste ju vara hurtig nån gång under ledigheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0