29:e Mars

Idag firar vi min födelsedag som igentligen är imorgon. Jag fick fika på sängen och en väldigt god smothie med jordgubbar, blåbär och banan. Super god!




Även farfar kom på morgonen......fick smaka Tildes Smoothie

Presentöppning. Tack för alla fina presenter och blommor.

Barnen är så gulliga. Dom har köpt blommor och smycken till mig, helt själva.

Sedan bjöds det på fika. Först till bords givetvis farfar (fniss)


Alexandra var duktig och hjälpte till med att dekorera cheescaken

Så här fin blev den..........och jätte god!

Sedan sa Henke att jag skulle sitta och bara ta det lungt för han vile bjuda på kvällens middag.
Och jag kan säja att alla njöt och tyckte maten var jätte god.
-Tack älskling för middagen

Här tar Alexandra för sig av maten

Kommentarer
Postat av: mormor

Låg han med er i sängen?Det är så roligt med att han alltid klantar sig lite.Tack för en mysig stund.Allt var så jättegott.

2009-03-29 @ 18:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0