28:e Mars

Idag har jag och Marina slagit ihop våra fördeledagar och bjudit Carlsson´s och Micke på lunch med dessert.
Vi hade tänkt att vi även skulle vara och pimpla me´n det var för kallt.
Tur att Per & Marina har ett stort hus, man rymms hur många som helst.

Här kommer bilder från dagen:

Brudarna "shopping"
 
Jag & Veronica gav Marina "Indiskmassage" med bla spikmatta

Unga och fräscha födelsedagsbarn

Marina lurade mig......sa att det var slut spray & skum när  jag skulle köpa på det klipp1
Fick dom i present av henne istället. Hårprodukter är en perfekt present att få.

Barnen står på skaren

Syskonen Wikström / Widmark

Liam som snart blir storebror

Jonte som även han snart blir storebror igen.

En hungrig Kim


Hungriga barn. Man skulle äta ute jämt för dom äter så bra då.

Hungriga vuxna

Vad passar bättre om inte lite massage efter maten.....
......stackars Carlsson Filuren, han skakas om ordentligt.


Efterrätt är ett måste på kalaslunch

Sedan vilo paus i soffan

Det var en trevlig dag och jag och Marina tackar för uppvaktningen och att ni kom.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Grattis på er

Och vi ses på söndag, men vänta er inte att jag är på topp :)

2009-03-29 @ 00:57:04
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Johannes

Grattis på födelsedagen!



Tre grattis från Kålaboda, hurra hurra hurra!



//Johannes, Carro och Bebis

2009-03-29 @ 10:16:49
URL: http://linusidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0