26:e Mars

.......Nu är det helg igen! Iallfall för mig och barnen, för dom är oxå lediga imorgon. Just nu är jag helt själv hemma och klockan är 20,15. Henke är med farfars i snickeriet, Kim är ute med kompisar, Tilde är hos Ida och hon ska sova över där. Så ikväll när Kim & Henke har kommit hem ska vi mysa med Kim och se en film med honom. Det är nämligen inte ofta man har chansen att bara mysa och kramas med honom. Självklart ska vi ha en stor popcorn skål & en se bra film.

Här kommer en bild från vår myskväll med vår myskille


Idag var jag på en föreläsning "lederskaps utbildning" Det första dom sa när jag kom in var:
-Få se nu....du jobbar på hotell.
-Ja, hur visste du det?
-Du ser ut som en som jobbar på hotell.
HUR som man ut då? Jag kunde iallafall inte hålla mig för skratt.

Imorgon ska jag äta lunch med min frissör Marina som alltid gör mig så fin i håret., tusen tack! Vi ska planera & handla till vår födelsedagslunch som vi ska bjuda våra gemensama vänner Carlsson´s på. Men igentligen borde väl våra karlar göra det här. För vem bakar till deras kalas, vem gör tårtan? Jo, vi tjejer! Det roliga med Marina är att hon inte jämt har koll på saker.....vi ska handla på Ica Kvantum....eller var det MAXI......hihihihih. Men hon är en go vän med nära till skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0