23:e Mars

En ny arbetsvecka, suck! Men snart är det 1½ veckas semster igen, jippi! Men vart tog våren vägen? Det snöar, snöar och åter snöar, Usch!

Henke är på AIK. Han är ju för gullig. Jag satt här hemma och blinka med mina grön/blå/bruna ögon och tyckte lite synd om mig själv. Tyckte att det var länge sedan Henke köpte blommor (på skoj, för han är duktig på det).
Och vad säger Henke om inte:
-Jag måste skärpa mig. Måste bli bättre på att köpa blommor,presenter och överraskningar till dig.
(Fniss) Att blinka med sina ögon och tycka lite synd om sig själv hjälper alltid hihihih
-Puss älskling! Hoppas AIK vinner matchen ikväll! Tycker om vita blommor hihih

Jag har gjort kvällen till en bakarkväll. Bullar, kolakaka, kokoskakor och snoddas, mums!



Tilde och Thelma bakade chokladbollar som de sedan sålde för 4:- / st. Tack till alla ni som köpte av dom. Det var en jätteglad Tilde som kom hem och bara hade 3 st kvar. En till mig, henne & pappa. Pengarna ska gå till ett projekt. Barn är ju gulliga:
-Kanske vi skulle skänka pengarna till ett välgörande ändamål?

100 gr smör.......

2 msk vaniljsocker.......få se....vad är nu msk?

2-3 msk kakao........

och vips så har ni chokladbollar!


Jag kanske skulle gå på deras ide och sälja mina bullar hihihih pengarna skulle då gå till jag och Veronicas shoppingdag på lördag (fniss)


Kommentarer
Postat av: sandra

mmm nu blev jag grymt sugen på snoddas :P länge sedan man bakade sånna..

2009-03-24 @ 10:01:53
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0